Fredagen 3 Maj - Värsta av allt

Allt känns så fruktansvärt och jag kan inte tro det varje gång jag vaknar upp med andan i halsen... 
Allt känns så självklart att detta händer inte oss. Det kan inte vara sant utan det måste vara en hemsk dröm. Mitt fel att du fick lov att hämta mig vid bussen och så händer detta. Det gör ont att tänka så och jag vet att jag inte bör tänka på detta vis men trots att jag vet det, så gör jag det endå. Hur något så litet kunde gå så fort och bli så fruktansvärt jobbigt. Bilden i mitt huvud vi skulle ju klara detta tillsammans och utan någons hjälp men det blev inte så, nu när allt lagt sig så kommer allt över en hur hemska saker kan ske utan förvarning. 
 
Ta en kvart i taget, det gör jag - En väldigt kort mening men en som ändå kan göra så mycket. Den kloka meningen kom ur min Morfar.
 

Vill radera bilderna ur mitt huvud så jag slipper se det där igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0