helgens äventyr

hej hopp här har det varit dött!
men har lite anledningar..
I fredags var det kalas för Elias som blev 1 och även en träff med mina brudar, Saga och Julia. Erik var självklart med. Sen på lördagen var det jobb hela dagen och fest på kvällen. Söndag var det jobb igen och ja på kvällen var jag död även om jag var nykter så känns de att man var på fest haha.
Ja och som alla säkert upplevt, är man nykter på en fest så får man tar hand om det som händer och skit.. ja mer behöver ja inte säga om den saken.
Finns alltid folk som behöver hjälp på fyllan, man blir arg och det blir bråk hmm ja det vanliga för en fest, med andra ord det börjar bra men spårar ut tillslut.



Att folk gör stora saker om något som inte ens har med dom att göra mig mer än irriterad, jag tyckte inte att det var en  stort grej att en tjej gick på mig då hon var riktigt full och även är en bra kompis till mig så alla ni andra kan ju lägga ner, huvudsaken inte jag tyckte att de va en big deal.
Hon visste inte ens att det var jag och nu i efter hand skäms hon. So WHAT??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0